Friday 15 May 2009

prostie ....

 Poate ca intotdeauna numarul prostilor e mare, vb. aia celebra "prosit da multi" insa cred ca e periculos cand nivelul prostiei ajunge la nivelul la care a ajuns la noi. Si nu cred ca era dintotdeauna asa.

 Nu vorbesc aici de oameni fara prea multe studii sau de cei pe care natura nu i-a inzestrat neaparat cu un IQ foarte mare. Stiu destui din acestia care in schimb sunt inzestrati cu bun simt si multi dintre ei au chiar si o cultura destul de buna , stiu sa vorbeasca si sa se comporte frumos. Imi aduc aminte ca vorbeam cu un sofer de TIR acum plecat dar omului nu aveai ce-i reprosa. Stia sa vb. , aveai ce vb. cu el si nu-i lipsea bunul simt.

 E vorba aici de prostia omeneasca din ziua de azi datorata mai ales lipsei de cunoastere. Cand asculti toata ziua numai prostii manele si nu numai, preocuparea ta principala e CS sau WoW, banii si tipele nu ai de unde sa inveti prea multe. Prea multe lucruri pozitive adica ca pentru tampenii e destul sa deschizi televizorul, emisiuni care sa te invete "de bine" sunt destule.

 Sunt si parintii de vina pentru ca sunt prea preocupati sau de persoanele lor sau de castigatul banilor ca sa le dea copiilor o educatie. Bani are tot timpul sa faca si copilul si atata vreme cat ii asiguri o existenta decenta cu ce ii trebuie nu cred ca ai ce sa-ti reprosezi din punctul asta de vedere.  Decat sa le ia nu stiu ce masina copiilor si sa le dea bani sa-i toace prin nu stiu ce cluburi de fitze unde unii mai si consuma diverse chestii poate mai bine ar incerca sa mai si stea de vorba cu ei. Nu ma refer aici la discutii de genul .... esti bine ? da , na bun , daca e ceva sa-mi spui. 

 Aveam o discutie cu niste adolescenti probabil pe youtube la o melodie de-a lui Inna. Mi-am exprimat parerea ca mei nu-mi place si ca muzica ei ca si muzica romaneasca in general e destul de slaba fata de cea occidentala. Pot aduce aici si argumente de genul , numiti o formatie romaneasca pe care o puteti compara cu Depeche Mode, un solist comparabil cu Phill Collins .... etc.  Am primit raspunsuri de genul : "ma-ta stie cine e ta-tu" sau "du-te si omoara-te ca eu n-o sa-ti simt lipsa". Pe langa faptul ca limbajul e cum e, nici macar nu sunt inteligente. Ce legatura are tata cu preferintele mele muzicale si cu faptul ca Inna e o proasta ? Oricum m-am oferit sa-i trimit tanarului o poza cu tata care inca e casatorit cu mama dupa 30 de ani.

 In final va prezint modelul catorva tineri care o sustin si cica nu-i proasta, judecati si voi si fiti atenti ca e si pitzi ( are ceas D&G ) :  

 Interviu Inna

Stiu, o sa ziceti ca sunt tineri, ca mai cresc ei, ca le vine mintea la cap si ca si in alte tari se intampla. Cu toate astea pe mine ma cam ingrijoreaza si sincer sa fiu nu prea pot spune ca imi place ce vad. In plus fenomenul ia amploare pe zi ce trece parca.

 

1 comment:

Stela Davis said...

Si pe mine ma ingrijoreaza prostia si orizontul limitat al tinerilor din ziua de azi (mai ales generatia de dupa mine, care deja a prins celulare, internet de timpuriu). Cum spunea Mircea Badea, intr-un asemenea anturaj nu-ti vine decat sa-ti iei campii si sa pleci in alta tara (unde nu ai garantia ca vei gasi alt mediu dar macar speri...)
Inna a devenit idol pt multi tineri si e pacat. Daca ea nici macar nu stie ce stil de muzica abordeaza, nu mai comentez...
In conceptia mea cultura generala este obligatorie, oricat de limitata ar fi, dar majoritatea traiesc cu impresia ca "treci prin viata mai usor daca stii cat mai putin". Probabil asa o fi.